1. W jaki
sposób można założyć konto w HaloHANT?
Odpowiedź na to
pytanie "krok po kroku" znajdziemy
tutaj
2. Co muszę
zrobić, aby korzystać z telefonii internetowej?:
A
- Założyć konto, następnie kupić urządzenie VoIP (telefon
lub
bramkę)
B
- Drugim sposobem wykonywania połączeń za pomocą Internetu jest
komunikator internetowy, który znajduje się
tutaj. Program wystarczy zainstalować na komputerze i
skonfigurować go z kontem w HaloHANT.
Rozmowy są prowadzone za pomocą słuchawek i mikrofonu
podłączonych do komputera lub przez telefon podłączany przez
port USB do komputera.
3. W jaki
sposób doładować konto w HaloHANT?
A - Aby
doładować konto należy przelać odpowiednią wartość doładowania
na konto firmowe HANT podając w tytule przelewu nr konta VoIP.
Dane do przelewu otrzymuje się w momencie założenia konta VoIP.
B -
Konto można też uzupełnić gotówkowo w naszej siedzibie przy ul.
Brzoskwiniowej 30 w Murowanej Goślinie.
4. Jakie
są nominały doładowań i po jakim czasie upływa termin ważności
konta?
20zł. - 1 miesiąc, 50zł. - 3 miesiące, 100zł. - pół roku,
150zł. - pół roku, 200zł. - 9 miesięcy, 500zł - 1 rok,
1000 - 1 rok.
Oczywiście doładowanie konta nie powoduje utraty środków, które
na koncie się jeszcze znajdują. Zasada działania - jak w
telefonach komórkowych "na kartę".
Nowość! -
mając kilka kont w HaloHANT można w każdym momencie przenosić
dowolne kwoty pomiędzy swoimi kontami. Operacja bezpłatna.
5. Jaka
jest jakość połączeń?
Jakość połączenia nie odbiega od jakości połączeń z telefonów
stacjonarnych. Praktycznie VoIP działa już przy przepustowości
łącza 50kb/s. Jednak, aby uzyskać zadowalającą jakość połączenia
zaleca się łącze powyżej 256kb/s.
6. Czy
mogę korzystać z VoIP-a jeśli mam Internet udostępniony drogą
radiową?
Nie ma znaczenia kto i w jaki sposób dostarcza Państwu internet.
Ważne jest, aby posiadać jedno wolne gniazdo RJ45, do którego
należy podłączyć telefon lub bramkę Niektóre urządzenia VoIP pozwalają na współdzielenie jednego łącza z innym
urządzeniem, np. komputerem.
7. Czy w
sieci HaloHANT występuje opłata abonamentowa?
Nie. Płacą Państwo tylko za połączenia czyli za doładowanie
konta. Zasada działania kont w HaloHANT jest taka sama, jak w
przypadku telefonów komórkowych na kartę.
8. Jaki
jest koszt połączenia?
Całkowity koszt połączenia, to opłata wg
cennika połączeń,
niezależnie od miejsca, z którego Państwo dzwonią (zarówno w
kraju jak i za granicą).
Oczywiście opłata za dostęp do Internetu będzie pobierana jak
wcześniej.
9. Czy
będę mieć dostęp on-line do billingu?
Tak. HaloHANT udostępnia szczegółowy
biling wykonanych przez Państwa
połączeń, który dostępny i aktualizowany jest non-stop. Są w nim
informację dot. kraju, do którego zostało wykonane połączenie,
czas połączenia oraz jego koszt.
Bezpośredni dostęp do bilingu:
www.taniegadanie.hant.pl
10. Aby korzystać z
urządzeń VoIP potrzebuje stały czy dynamiczny adres IP?
Bez znaczenia - HaloHANT działa niezależnie od sposobu uzyskania
IP.
11. Jakiego
protokołu VoIP używa do komunikacji sieć HaloHANT?
HaloHANT
wykorzystuje dwa protokoły - SIP oraz IAX2.
12. Czy do każdego
konta można przydzielić tradycyjny numer telefoniczny?
Tak, dostępne są wszystkie strefy numeracyjne: 12 (Kraków), 13 (Krosno), 14 (Tarnów), 15 (Tarnobrzeg), 16 (Przemyśl), 17 (Rzeszów), 18 (Nowy Sącz), 22 (Warszawa), 23 (Ciechanów), 24 (Płock), 25 (Siedlce), 29 (Ostrołęka), 32 (Katowice), 33 (Bielsko-Biała), 34 (Częstochowa), 41 (Kielce), 42 (Łódź), 43 (Sieradz), 44 (Piotrków Tryb.), 46 (Skierniewice), 48 (Radom), 52 (Bydgoszcz), 54 (Włocławek), 55 (Elbląg), 56 (Toruń), 58 (Gdańsk), 59 (Słupsk), 61 (Poznań), 62 (Kalisz), 63 (Konin), 65 (Leszno), 67 (Piła),68 (Zielona Góra), 71 (Wrocław), 74 (Wałbrzych), 75 (Jelenia Góra), 76 (Legnica), 77 (Opole), 81 (Lublin), 82 (Chełm), 83 (Biała Podlaska), 84 (Zamość), 86 (Łomża), 85 (Białystok), 87 (Suwałki), 89 (Olsztyn), 91 (Szczecin), 94 (Koszalin), 95 (Gorzów Wlkp.) oraz 39 (strefa ogólnopolska).
Opłata za posiadanie numeru tel., to 24zł netto na rok czyli
tylko
2zł na miesiąc.
Do jednego konta VoIP można przydzielić dowolną ilość numerów
telefonicznych w dowolnych strefach.
|